Terra

la terra fa mal desde lluny, quan no estas en ella, quan mires als altres i reconeixes que no tens les taretes i el cafe licor, els moros i cristians, el amics que han creixcut amb tu, aquells que son meus mes enllá de la vida, perque el juanmi i la raquel, el raul i el dimas, el fermin i el meu beni, eixe joan ignasi tan peculiar, jose que no m´oblide de tu, juanjo que hem repeteix el nom, judith de la que ningú s´entera, eixe Mauri amb mayuscules, al Jordi al que hi ha que perdonar, tots esteu ahí, en el meu pensamet, en la meua anima, en les meues paraules, fins sempre, fins que ens tornem a trovar darrere d´un pa amb all i oli, sempre vosaltres, els que de veritat hem coneixeu, la meua vida desde lluny, ahí al costat, perque sou el meu costat, el meu poble, el meu cor, VISCA LA XIRIMITA, som…

http://www.youtube.com/watch?v=omifObEjSHA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=aqt1ktdztY4&feature=related

Etiquetas:

3 comentarios to “Terra”

  1. el teu beni Says:

    Bien por ti amigo! Te quiero.

  2. Joan Ignasi Says:

    Vaig a pendrem lo de peculiar com algo bo, per que eres tú. Sempre en el record, ja ho saps.

  3. Alfons (Benilloba) Says:

    Allò que val és la consciència de no ser res si no s’és poble. (Vicent Andrés Estellés)

    Una abraçada, amic!

Responder

